Новини

До відкриття оздоровчого сезону готові?

До відкриття оздоровчого сезону готові?

До старту ЛІТА на Полтавщині залишилось зовсім трошки! І перед тим, як полтавські діти завітають до центрів оздоровлення та відпочинку нашого регіону, кожен заклад проходить перевірку на готовність до оздоровчого сезону. На що ж варто звернути увагу директорам центрів оздоровлення. Нижче перераховані правила прийомки дитячих закладів та перелік необхідних документів для приймальної комісії.

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМКИ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ

 

          Прийомка літніх оздоровчих закладів повинна бути організована за спеціальним графіком, затвердженому в обласній державній адміністрації, з зазначенням складу табірної комісії.

          У склад комісії входять представники санітарно-епідеміологічної станції, пожежного, технічного і енергонагляду, профспілкової господарчої організації з обов’язковою участю лікаря (педіатра, зав. ДШВ).

          Прийомка повинна проводитись з перевіркою виконання за планом-завданням і складанням відповідного акту (форма медичної документації ф.№316/у).

          Особливу увагу необхідно приділяти перевірці готовності харчоблоку, справності ігрового та фізкультурного обладнання та іншим питанням, спрямованим на попередження виникнення травм та нещасних випадків, готовності медичного пункту, ізолятору, а також місць купання.

          Виїзд дітей в табори з розміщенням в спальних корпусів у неопалювальних будівлях дозволяється при температурі зовнішнього повітря не нижче 15 С впродовж попередніх 5 днів.

          На день роботи приймальної комісії керівник повинен надати приймальній комісії наступні документи:

  1. Акт приймання оздоровчого табору (ф.318/о).
  2. Правові документи на землекористування.
  3. Свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (власника, орендаря оздоровчого закладу).
  4. Ліцензування на проведення діяльності, пов’язаний з наданням туристично-оздоровчих послуг (якщо у статуті передбачено надання туристичних послуг дітям).

Договір про страхування від нещасного випадку та медичне страхування туристів і відпочиваючих.

  1. Генплан табору зі схемами водопроводу та каналізації.
  2. Договір про прийом дітей з інших територій України.
  3. Графік заїздів за змінами.
  4. Дані лабораторного контролю питної води (бак., хім. аналіз), води з місць купання (2-кратне підтвердження якості).
  5. Договір про проведення дератизації, дезінфекції.
  6. Договір про вивіз сміття та рідких нечистот.
  7. Договір про забезпечення електроенергією.
  8. Договір про забезпечення медпункту ліками, обладнанням.
  9. Договір про забезпечення кухонними працівниками, педагогічним персоналом, медичними працівниками.
  10. Дозвіл пожежної інспекції та технагляду на відкриття об’єкта.
  11. Висновок відділу капітального будівництва щодо експлуатації будівель.
  12. Протокол лабораторних випробувань та замірів електроустановок.
  13. Висновок про справність холодильного та технологічного обладнання харчоблоку.
  14. Сан паспорт на автотранспорт.
  15. Акт обстеження місць купання дітей.
  16. Інструктаж для працівників оздоровчого закладу про мінімум вимог щодо охорони життя та здоров’я дітей.
  17. Список працівників із зазначеними посадами. Медичні книжки нового зразка про проходження медогляду.

У разі невиконання раніше пред’явлених вимог, особливо  у відношенні до харчоблоку та водозабезпеченню, повинні бути дані жорсткі терміни їх виконання і проведена повторна прийомка до заїзду дітей.

          Між табірними змінами повинна бути перерва не менше двох днів.

 

У разі неготовності території, приміщень відкриття і заїзд дітей ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

 

ПРИБЛИЗНИЙ ПЕРЕЛІК

документації дитячого закладу оздоровлення та відпочинку

 

І. Загальна документація

 

1.1. Статут  (Положення ) дитячого закладу.

1.2. Санітарний паспорт.

1.3. Технічний паспорт на будівлі, споруди та інженерні мережі.

1.4. Акт перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону.

1.5. Матеріали державної атестації дитячого закладу.

1.6. Довідка про внесення до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

1.7. Книга наказів з основної діяльності.

1.8. Книга наказів з кадрових питань.

1.9. Сертифікати на надання послуг (при наявності в статуті (положенні) туристичного виду діяльності).

1.10. Журнали обліку вхідного та вихідного листування.

1.11. Книга обліку трудових книжок працівників.

1.12. Книга протоколів загальних зборів (конференції) колективу дитячого закладу, органів самоврядування.

1.13. Контрольно-візитаційна книга.

1.14. Особові справи працівників.

1.15. План роботи закладу.

1.16. Акти прийому-передачі дитячого закладу.

1.17. Акти державного інспектування дитячого закладу.

1.18. Правила внутрішнього розпорядку для працівників дитячого закладу.

1.19. Накази і розпорядження директора дитячого закладу.

1.20. Книга відгуків і пропозицій.

 

Єдиному реєстру дитячих таборів бути!   Міністерство соцполітики України презентувало, яким буде інформаційне наповнення публічної частини сайту Державного реєстру таборів. Кабінет міністрів України затвердив порядок введення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей. Відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики, обласні державні адміністЧитати далі…
Круглий стіл до Всесвітнього дня захисту прав споживачів. Частина 5 Круглий стіл до Всесвітнього Дня захисту прав споживачів #BetterDigitalWorld Вітаємо любі друзі зі святом – Всесвітнім днем захисту прав споживачів!!! Саме у цей знаменний день, 15.03.2019 р., у м. Полтава (Україна) проведено  круглий стіл до Всесвітнього Дня захисту прав споживачів #BetterDigitalWorld, організаторами якого вистЧитати далі…
Показати ще

© 2018 Сайт створено за сприяння Полтавської обласної ради та Полтавської обласної державної адміністрації.